Zestaw Maxi podwójny WPS 500X przetwornik ciśnienia 34bar (PQ041)
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
PicoScope PQ041 Dual WPS500X Pressure Transducer Maxi Kit w etui
Zaawansowane narzędzie diagnostyczne, które umożliwia precyzyjne pomiary ciśnienia w różnych systemach pojazdu. PicoScope PQ041 Dual WPS500X to zestaw zawierający dwa czujniki ciśnienia WPS500X, co pozwala na jednoczesne monitorowanie dwóch punktów ciśnienia.
- Precyzyjne pomiary: Umożliwia dokładne wykrywanie zmian ciśnienia w układach paliwowym, wydechowym, dolotowym oraz w układach sprężania.
- Wielofunkcyjność: Czujniki ciśnienia WPS500X mogą być używane w różnych zastosowaniach, od testowania ciśnienia w cylindrze silnika do monitorowania ciśnienia wydechu.
- Łatwość obsługi: Zestaw jest dostarczany w wygodnym etui, co ułatwia transport i przechowywanie, a także zapewnia ochronę narzędzi.
- Wsparcie oprogramowania: Współpracuje z oprogramowaniem PicoScope, które umożliwia wizualizację i analizę zebranych danych na komputerze.
Wybierz PicoScope PQ041 Dual WPS500X Pressure Transducer Maxi Kit, aby zwiększyć skuteczność i precyzję swojej diagnostyki pojazdów.
Testy, które można wykonać za pomocą czujnika ciśnienia
Silnik:
Test kompresji cylindra (rozruch)
Test kompresji cylindra (bieg jałowy)
Test kompresji cylindra (natychmiastowy test WOT)
Ciśnienie w kolektorze dolotowym benzyny i diesla
Pulsacje ciśnienia spalin
Badania przeciwciśnienia spalin
Pulsacje ciśnienia w skrzyni korbowej
Działanie zaworu PCV przy wysokim ciśnieniu w skrzyni korbowej
Ocena rozrządu wałka rozrządu (pasek, łańcuch i koło zębate napędzane)
Integralność uszczelnienia zaworów głowicy
Badanie ciśnienia oleju silnikowego
Ocena ciśnienia w układzie chłodzenia: uszkodzenie uszczelki głowicy
Ocena korka chłodnicy w układach chłodzenia nadciśnieniowego
Wydajność pompy próżniowej
Turbo:
Ocena ciśnienia doładowania (usterki zmiennej geometrii turbiny)
Sterowanie obwodów próżniowych i elektromagnesów
Praca Gateway
Konserwacja silnika
Test integralności siłownika/sterowania układu o zmiennej indukcji.
Test integralności przepustnicy biegu jałowego.
Siłowniki tempomatu, obwody podciśnieniowe i elektromagnesy.
Przeniesienie napędu:
Test ciśnienia w układzie automatycznej skrzyni biegów
Test ciśnienia regulatora automatycznej skrzyni biegów
Paliwo:
Ciśnienie zasilania paliwem, benzyna
Test regulatora ciśnienia paliwa, benzyna
Badanie ciśnienia resztkowego paliwa w układzie paliwowym, benzyna
Wydajność pompy paliwowej/zasysającej, benzyna i olej napędowy
Nadciśnienie wstępne paliwa, Diesel
Ujemne ciśnienie zalewania paliwem, Diesel
Resztkowe ciśnienie zasilania paliwem, olej napędowy
Test szczelności powrotu wtryskiwacza paliwa Diesel
Test oceny wkładu wtryskiwacza paliwa, benzyna
Obwody próżniowe i elektrozawory sterujące „stratą parowania”
Zawieszenie:
Wydajność pompy zawieszenia pneumatycznego
Badanie ciśnienia resztkowego zawieszenia pneumatycznego
Obwody pneumatyczne i elektromagnesy sterujące zawieszeniem pneumatycznym
Test serwa, ocena hamulców i test integralności
Mechanika:
Uszczelka głowicy
Zepsute/zablokowane zawory
Zablokowany wydech / DPF
Zestaw zawiera
| Ilość | Nazwa produktu | Kod produktu |
| 2 | Przetwornik niskiego ciśnienia do WPS500X | TA071 |
| 1 | Walizka dedykowana do WPS500 | PA094 |
| 2 | Kabel BNC - BNC, izolowany, 5m | TA130 |
| 1 | Kabel USB 2.0, USB-A męskie do mini, długość 2m | TA081 |
| 1 | Wąż paliwa do WPS500, duże złącze | TA083 |
| 1 | Wąż paliwa do WPS500, małe złącze | TA117 |
| 1 | Przewód próżniowy do WPS500 | TA085 |
| 1 | Przewód odpływowy do WPS500 | TA086 |
| 1 | Adapter wydechowy do WPS500 | TA087 |
| 1 | Szybkozłączka Foster, seria 2, żeńska do 1 NPT męska | TA142 |
| 1 | Standardowy przewód do pomiaru kompresji do WPS500 | TA212 |
| 1 | Adapter M10, krótki | TA213 |
| 1 | Adapter M12, długi | TA216 |
| 1 | Adapter M14, krótki | TA217 |
| 1 | Adapter M14, długi | TA218 |
| 1 | Uniwersalny adapter ciśnieniowy | TA129 |
| 1 | Adapter M10, długi | TA214 |
| 1 | Adapter M16, FordTriton | TA219 |
| 1 | Adapter M18 | TA220 |
| 1 | Adapter AST do WPS500 | PP970 |
| 1 | Kranik ciśnieniowy WPS500 | PP972 |
| 1 | Paliwowy kranik ciśnieniowy do WPS500X, mały | PP973 |
| 1 | Paliwowy kranik ciśnieniowy do WPS500X, średni | PP974 |
| 1 | Zestaw B, adapter do WPS500X | TA250 |
O rozwiązaniach i technologii PicoScope
Oscyloskopy i zestawy PicoScope Automotive – Twój klucz do precyzyjnej diagnostyki samochodowej
PicoScope 4425A z innowacyjnym złączem PicoBNC+® to przełom w diagnostyce pojazdów. Otrzymujesz:
- Inteligentne sondy – konfiguracja odbywa się w oprogramowaniu, bez ryzyka błędów!
- Zawsze gotowe – zasilane sondy eliminują rozładowane baterie czy konieczność zerowania.
- Jasne wskazania – diody informują, które sondy podłączyć i jaki jest ich status.
- Otwartość na przyszłość – kompatybilność z nowymi technologiami sond.
- Pełna kompatybilność ze standardowymi złączami BNC.
Każdy oscyloskop PicoScope Automotive to:
- 400 M próbek/s i 20 MHz pasma – bez problemu sprawdzisz najnowsze pojazdy z sieciami FlexRay czy CAN-FD.
- 12-bitowa rozdzielczość (16-bitowa w trybie ulepszonym) – Twoje przebiegi w wysokiej rozdzielczości.
- 250 M próbek pamięci – idealne do wykrywania sporadycznych usterek.
- USB 3.0 – szybki transfer danych i zasilanie, czyli wysoka wydajność i mobilność.
Dlaczego PicoScope?
Czy tester diagnostyczny wystarczy? Nie, potrzebujesz obu!
Tester diagnostyczny wskaże ogólny kierunek, ale nie precyzyjną przyczynę usterki. PicoScope pozwala na:
- Eliminację zgadywania – testuj poszczególne komponenty przed ich wymianą.
- Wykrywanie sporadycznych usterek.
- Diagnostykę przy braku, wielu lub błędnych kodach usterek.
- Sprawdzanie układów rozruchu i ładowania.
- Diagnostykę elementów wykonawczych niemonitorowanych przez ECU (silniki, wtryskiwacze).
- Identyfikację problemów mechanicznych (kompresja, rozrząd).
- Wykrywanie źródeł hałasu i wibracji (NVH).
- Prezentację obiektywnych wyników klientom i przełożonym.
PicoScope to:
- Dla mechanika: Szybsza i skuteczniejsza diagnostyka, lepsze zrozumienie działania pojazdu.
- Dla właściciela warsztatu: Kultura "napraw to dobrze", mniej wymian na chybił trafił, zadowoleni klienci, większe zyski.
Jaki PicoScope wybrać?
- 2- lub 4-kanałowy PicoScope 4225A/4425A – polecane do ogólnego użytku w warsztacie.
- 8-kanałowy PicoScope 4823 – dla doświadczonych diagnostów, szkoleniowców, konstruktorów.
Twoja inwestycja jest chroniona
- Funkcje dla początkujących i zaawansowanych.
- Jakość i niezawodność – PicoScope posłuży Ci przez lata.
- Regularne, darmowe aktualizacje zwiększające możliwości urządzenia.
PicoScope to najczęściej wybierany oscyloskop przez producentów pojazdów i warsztaty!
Oprogramowanie PicoScope Automotive
Stworzone do współpracy z oscyloskopami, zapewnia pełne zaufanie do przebiegów. Konfiguracja jest automatyczna, a narzędzia analizy obejmują m.in.:
- Miarki czasu i napięcia
- Miarki obrotowe
- Pomiary
- Bufory przebiegów
- Powiększanie
- Widoki
- Filtry
- Kanały matematyczne
- Przebiegi referencyjne
- Maski i alarmy informujące o przekroczeniu tolerancji
Nowoczesny interfejs, regularne aktualizacje, brak abonamentu!
Dodatkowe zasoby diagnostyczne
- Testy diagnostyczne z instrukcjami.
- Biblioteka przebiegów od użytkowników PicoScope z całego świata.
- PicoDiagnostics – szybkie testy i diagnostyka bezinwazyjna.
Pomoc na każdym kroku
Jeśli umiesz obsługiwać multimetr i tester diagnostyczny, nauczysz się korzystać z PicoScope! Instrukcja przeprowadzi Cię przez instalację i pierwsze pomiary.
Nie czekaj, odkryj moc PicoScope i zrewolucjonizuj swoją diagnostykę!
WIEDZA
GRUPA TECHNICZNA
Zapraszamy na grupę techniczną na Facebooku gdzie dzielimy się wiedzą i udzielamy wsparcia technicznego:
SZKOLENIA ONLINE
Na naszym kanale technicznym YouTube znajdziesz bezpłatne szkolenia z zakresu diagnostyki oscyloskopem:
BLOG
Na naszym blogu znajdziesz wiele rozwiązań/sposobów diagnostyki oscyloskopem Pico jak i filmów szkoleniowych:
PODSTAWY OBSŁUGI OSCYLOSKOPU PICO
Link do bezpłatnego webinarium z podstaw obsługi oscyloskopu Pico:
