Waluty

TA117 Rurka paliwa dla WPS500, małe złącze, Pico

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 7 dni
Cena brutto: 131,61 zł 131.61
Cena netto: 107,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

Kod produktu: ta117

Opis

Przetwornik ciśnienia WPS500

Często problemy zgłaszane przez klientów mogą mieć wiele potencjalnych przyczyn, a samo odczytanie kodów usterek nie przybliża Cię do rozwiązania. Oprócz kompleksowych testów elektrycznych zapewnianych przez PicoScope, dodanie przetwornika ciśnienia WPS500X zapewnia szczegółowy wgląd w układ silnika w celu dokładnej diagnozy typowych problemów, takich jak:

 

Brak rozruchu

Utrata mocy

Wypadanie zapłonu

Hałas silnika

Zatrzymanie pracy silnika

Błąd emisji spalin

I wiele innych

 

Zobacz film szkoleniowy na kanale YT:

 

Dzięki bardzo wysokiej rozdzielczości i dokładności samochodowego przetwornika ciśnienia WPS500X możesz wykonać szybką i dokładną analizę ciśnienia w wielu systemach samochodowych.

Dokładny pomiar do 500 psi (34 bar)

Ultraszybki czas reakcji 100 µs

Funkcja powiększania zwiększająca możliwości analizy

Wewnętrzny akumulator LiPo

Zintegrowany zawór upustowy

Automatyczne zerowanie

Wysoka odporność na zakłucenia

Kompensacja temperatury

 

WPS500X charakteryzuje się niezwykle szybkim czasem reakcji 100 µs od 0% do 90% pełnej skali i czułością do około 0,07 psi (5 mbar). Zapewnia to dokładną reprezentację szybko zmieniających się sygnałów, które obejmują szeroki zakres ciśnienia.

 

Użyj WPS500X z PicoScope, aby zobaczyć, jak faktycznie działa Twój silnik przy minimalnej ingerencji. Kompresję, przepływ powietrza, zawory i ciśnienie wsteczne można zmierzyć podczas jednego szybkiego testu.

 

Typowe testy

 

Przetwornik ciśnienia stał się podstawowym narzędziem diagnostycznym, które pomaga w wielu zadaniach związanych z ciśnieniem od -15 psi do 500 psi, zastępując większość używanych obecnie manometrów analogowych. Dzięki możliwości mierzenia ciśnienia w czasie możemy teraz być świadkami szybkich wydarzeń, które nigdy wcześniej nie były widoczne. Poniżej znajduje się lista tego, w jaki sposób przetwornik ciśnienia przenosi diagnostykę na zupełnie nowy poziom. (Wymagane będą adaptery)

 

Testy ciśnieniowe w cylindrze

Widoczność cyklu 4-suwowego

Pulsacje spalin

Wahania ciśnienia w kolektorze dolotowym

Pomiary ciśnienia w skrzyni korbowej

Testy przelewowe wtryskiwaczy Diesla

Testy ciśnienia paliwa do 500 psi

 

Przykładowe testy

 

Silnik

Testowanie kompresji cylindrów (rozruch)

Test kompresji cylindrów (bieg jałowy)

Test kompresji cylindrów (otwarta przepustnica)

Ciśnienie w kolektorze dolotowym benzyna i olej napędowy

Pulsacje ciśnienia spalin

Oceny ciśnień w wydechu

Pulsacje ciśnienia w skrzyni korbowej

Działanie zaworu PCV przy wysokim ciśnieniu w skrzyni korbowej

Ocena rozrządu wałka rozrządu (napęd pasowy, łańcuchowy i zębaty)

Integralność uszczelnienia zaworów głowicy cylindra

Testowanie ciśnienia oleju

Ocena ciśnienia w układzie chłodzenia - awaria uszczelki głowicy

Ocena korka chłodnicy z nadciśnieniowymi systemami chłodzenia

Wydajność pompy vacum

 

Paliwo

Ciśnienie podawania paliwa, benzyna

Test regulatora ciśnienia paliwa, benzyna

Test ciśnienia resztkowego dopływu paliwa, benzyna

Wydajność pompy paliwowej, benzyna i olej napędowy

Dodatnie ciśnienie paliwa, olej napędowy

Podciśnienie paliwa, olej napędowy

Ciśnienie resztkowe paliwa, olej napędowy

Test przecieku zwrotnego wtryskiwacza, olej napędowy

Test oceny wtryskiwaczy, benzyna

 

Turbo

Ocena ciśnienia doładowania (zmienna geometria)

Obwody podciśnienia i elektrozawory sterujące doładowaniem

Test pracy waste gate

 

Zarządzanie silnikiem

Test integralności siłownika/sterowania układu indukcyjnego o zmiennej częstotliwości.

Test integralności tłumika biegu jałowego.

Siłowniki tempomatu, obwody podciśnienia i elektrozawory.

 

Podwozie

Wydajność pompy zawieszenia pneumatycznego

Testy ciśnienia resztkowego zawieszenia pneumatycznego

Obwody pneumatyczne i elektrozawory sterujące zawieszeniem pneumatycznym

Ocena serwa hamulcowego i test integralności

 

Skrzynia biegów

Testowanie ciśnienia regulatora automatycznej skrzyni biegów

Testowanie ciśnienia regulatora obrotów

 

Mechanika

Uszczelka głowicy cylindrów

Zepsute/zablokowane zawory głowicy

Zablokowany wydech / DPF

 

 

Zakresy ciśnienia

Trzy zakresy ciśnienia = wydajność i wszechstronność

Trzy zakresy ciśnienia WPS500X umożliwiają dokładny pomiar i analizę wielu ciśnień samochodowych, w tym sprężania w cylindrach, ciśnienia paliwa, podciśnienia w kolektorze ssącym, a nawet impulsów z układu wydechowego.

 

Zakres 1

Pierwsza gama zapewnia wysoką rozdzielczość i dokładność podczas testów wysokociśnieniowych, takich jak kompresja cylindrów lub testowanie ciśnienia paliwa. Ten test jest nie tylko świetnym sposobem na znalezienie problemów z kompresją, ale jest również doskonałym sposobem na zidentyfikowanie problemów z rozrządem, takich jak przeskok paska czy rozciągnięte łańcuchy rozrządu — jest to szczególnie przydatne w silnikach z wieloma krzywkami, które mogą nie mieć czujnika na każdym wałku rozrządu.

 

Zakres 2

Drugi zakres mierzy od –15 do 50 psi (około –1 do 3,45 bara). Ta gama jest idealna do testów próżniowych i testów układu paliwowego. Podczas testowania tych systemów funkcja zoom jest szczególnie przydatna, ponieważ ułatwia analizę zaworów działających na podstawie przebiegu podciśnienia lub wtryskiwaczy na podstawie przebiegu paliwa.

 

Zakres 3

W trzecim zakresie można mierzyć od –5 do 5 psi (około –0,34 do 0,34 bara). To ustawienie jest wystarczająco czułe, aby umożliwić analizę małych ciśnień lub impulsów, takich jak impulsy z wydechu.

 

Zakres

Ciśnienie

Dokładnosć

Czas odpowiedzi

Skalowanie

1

–15 to 500 psi
–1 to 34.47 bar

1%

100 µs

10 mV/1 psi
(500 psi = 5 V)

2

–15 to 50 psi
–1 to 3.45 bar

1%

100 µs

100 mV/1 psi
(50 psi = 5 V)

3

–5 to 5 psi
–0.34 to 0.34 bar

5%

filtrowany

1 V/1 psi
(5 psi = 5 V)

 

Wbudowana funkcja powiększania dla lepszej analizy

Funkcja zoom działa poprzez usunięcie całego napięcia z sygnału poniżej 100 Hz, a następnie zwielokrotnienie pozostałego sygnału do 100 razy. Na przykład: Załóżmy, że twój przetwornik jest podłączony do podciśnienia w kolektorze dolotowym na pracującym silniku na biegu jałowym z przetwornikiem ustawionym na tryb 2 (od -15 do 50 psi), a przebieg w PicoScope ma -9 psi. Wahania sygnału spowodowane otwieraniem i zamykaniem zaworów w stosunku do ciśnienia atmosferycznego wtłaczanego powietrza do kolektora będą widoczne, ale będą stanowić tylko niewielką część ogólnego sygnału. Wybranie funkcji zoom spowoduje sprowadzenie przebiegu do linii zerowej, a fluktuacje zostaną powiększone, dzięki czemu analiza tej składowej sygnału będzie znacznie bardziej wyraźna.

 

 

Nic nie może równać się z WPS500X

Nie jest niczym niezwykłym, że do każdego testu diagnostycznego, który chcesz przeprowadzić, wymagany jest inny przetwornik ciśnienia. WPS500X eliminuje tę potrzebę, oferując jeden przetwornik o ultrawysokiej rozdzielczości, który może być używany w wielu aplikacjach diagnostyki samochodowej. Dzięki trzem zakresom ciśnienia, funkcji powiększenia, zaworowi upustowemu ciśnienia i akumulatorowi Li-Po, a wszystko to zamknięte w trwałej obudowie, WPS500X jest opłacalną odpowiedzią na pytania związane z analizą ciśnienia.

Gdy cena, wydajność i wszechstronność mają znaczenie, nic nie może się równać z samochodowym przetwornikiem ciśnienia WPS500X.

 

Co zawierają zestawy WPS500X

WPS500X jest dostępny jako sam przetwornik lub jako część jednego z naszych popularnych zestawów.

Oprócz przetwornika zestaw WPS500X zawiera również następujące akcesoria:

 

PA094 WPS500X walizka

TA081 Kabel USB do ładowania WPS500X

TA083 Przewód paliwowy do WPS500, duży Schrader

TA085 Wąż podciśnieniowy do przetwornika ciśnienia WPS500

TA086 Wąż odpowietrzający do przetwornika ciśnienia WPS500

TA087 Adapter do wydechu do przetwornika ciśnienia WPS500

TA117 Wąż paliwowy do WPS500, mały Schrader

TA129 Uniwersalny adapter próżniowy

TA130 BNC do BNC kabel 5m

TA142 Szybkozłączka serii Foster 2 żeńska do męskiej ¼ NPT

TA212 Standardowy wąż kompresyjny do WPS 500

TA213 Adapter M10 krótki zasięg

TA216 Adapter M12 głęboki zasięg

TA217 Adapter M14 krótki zasięg

TA218 Adapter M14 głęboki zasięg

 

Zestaw Maxi posiada dodatkowe akcesoria, rozszerzając możliwości systemu:

 

TA130 Kabel: izolowany BNC do izolowanego BNC 5m

TA214 Adapter M10 głęboki zasięg

TA219 Adapter M16 Ford Triton

TA220 Adapter M18

PP970 Zestaw adaptera A (Foster seria 12)

PP972 Kran próżniowy do WPS500 (mosiądz)

PP973 Kran ciśnieniowy przewodu paliwowego: mały (mosiężny)

PP974 Kran ciśnieniowy przewodu paliwowego: średni (mosiądz)

TA250 Zestaw adaptera WPS500X B

 

Zarówno zestaw WPS500X, jak i zestaw WPS500 Maxi są dostępne w różnych opcjach pakowania oraz z jednym lub dwoma przetwornikami WPS500X.

 

WIEDZA 

 

GRUPA TECHNICZNA

Zapraszamy na grupę techniczną na Facebooku gdzie dzielimy się wiedzą i udzielamy wsparcia technicznego:

Grupa Techniczna Facebook
Wsparcie techniczne, diagnostyka oscyloskopem


SZKOLENIA ONLINE

Na naszym kanale technicznym YouTube znajdziesz bezpłatne szkolenia z zakresu diagnostyki oscyloskopem:

Szkolenia Online
Filmy szkoleniowe z diagnostyki oscyloskopem Pico

 

BLOG 

Na naszym blogu znajdziesz wiele rozwiązań/sposobów diagnostyki oscyloskopem Pico jak i filmów szkoleniowych:

Blog
Rozwiązania/sposoby diagnostyki z życia oscyloskopem Pico

 

Przegląd sprawności silnika pojazdu oscyloskopem Pico i przetwornikiem WPS

Link do bezpłatnego webinarium :

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.